کامپیوتر، اینترنت و موبایل

ساده‌ترین روش برای ایجاد اکانت مایکروسافت +آموزش تصویری

اکانت مایکروسافت

این روزها اگر از ویندوز 8 یا 10 استفاده می کنید حتما متوجه شده اید که داشتن اکانت مایکروسافت یکی از مهمترین نیازهای شما برای استفاده بهتر از این سیستم عامل است. اگر یک امانت مایکروسافت داشته باشید می توانید به دنیای گسترده ای که ویندوز 10 برای شما ایجاد کرده است دست یابید.

با اکانت مایکروسافت می‌توانید به ایمیل‌تان دسترسی داشته باشید؛ می‌توانید از دیگر محصولات مفید مثل Skype و مایکروسافت آفیس ۳۶۵ استفاده کنید؛ علاوه بر این، با حساب کاربری مایکروسافت می‌توانید بازی، موسیقی، برنامه و فیلم بخرید و از طریق OneDrive به ویدیوها، تصاویر و اسنادتان دسترسی داشته باشید.

در ادامه با روند ساخت یک اکانت برای مایکروسافت آشنا خواهیم شد:

1- ابتدا باید به صفحه آنلاین مایکروسافت رفته و اولین گام را با پر کردن فرم ثبت نام بردارید. شما همچنین می توانید وقتی که ویندوز ۱۰ برای اولین بار بوت می‌شود، گزینه‌ی Create a new account را انتخاب کنید. در این فرم باید نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و جزییاتی از این دست را وارد کنید.

2- در قسمت Username نام کاربری ایمیل خود را وارد کنید. این نام کاربری می تواند همانند ایمیل های شما در گوگل یا یاهو باشد.

ساده‌ترین روش برای ایجاد اکانت مایکروسافت +آموزش تصویری

3- حال نوبت به آن رسیده تا اکانت ساخته شده خود را تایید کنید. این کار باعث می شود تا از گزند حملات سایبری در امان باشید. وارد ایمیل خود شده و Verify your email address را کلیک کنید.

ساده‌ترین روش برای ایجاد اکانت مایکروسافت +آموزش تصویری

4-حساب مایکروسافت شما با موفقیت ساخته شد و حالا می‌توانید با استفاده از آن وارد ویندوز ۱۰ شده و لذت ببرید. اگر در آینده بخواهید تغییراتی در حساب‌تان ایجاد کنید، کافی است که به account.live.com بروید و جزییات حساب‌تان را وارد کنید تا وارد منوی تنظیمات شوید.

منبع : win9.persianblog.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *